Date: 2008-10-22 Game Type
: Shooter Size: 1 DVD Protection:
SecuROMActivationCustom
Install Notes
1. Extract RARs 2. Mount
or Burn iso 3. Install 4. Copy Crack over original files 5. Play 6.
Have fun
Sistemos reikalavimai:
Minimum: Processor: AMD
Athlon 64 3500+ / Pentium 4 3.2 Ghz Display Card: NVIDIA GeForce 6800 256 /
ATI Radeon X1650 RAM: 1024MB Free Disk Space: 12GB Operating System:
Windows XP / Vista
Recomended: Processor: AMD Athlon64 X2 5200+ /
Intel Core 2 Duo Family Display Card: NVidia Geforce 8600 GTS 512MB / ATI
Radeon X1900 512MB RAM: 2048MB Free Disk Space: 12GB Operating System:
Windows XP / Vista Taip pat galite praskanuoti savo PC ir pažiūrėt ar jis
atitinka reikalavimus čia
Antroji „Far Cry" dalis bus mažiausiai panaši į
įprastas pirmojo asmens šaudykles. Didžioji dalis žaidimo istorijos bus sukurta
būtent žaidėjo galvoje, iš dalies panašiai kaip ir „STALKER", bet gerokai
aukštesniame „laisvumo" lygyje. Tiesa, galbūt sakyti, jog kūrėjai visiškai
nesikiš į istoriją ir nederėtų, bet daugybę žaidimo istorijos momentų lemsite
jūs pats. „Far Cry 2" istorijos dizaineris Patrick Redding teigia,
jog didžioji dalis „gameplėjaus" suksis apie veikėjo keliones į miestelius ar
aplinkos vietoves ir dalyvavimą dviejų frakcijų konflikte. Beveik 50 kvadratinių
kilometrų dydžio sukurtame pasaulyje, jūs turėsite tyrinėti jį, vykdyti abiejų
frakcijų misijas, žudyti įvairius NPC veikėjus ir svarbiausia – savo veiksmais
įtakoti žaidimo pasaulį, bei paveikti reputacijos reitingą. Minėtasis
reitingas bus itin svarbus žaidime, kadangi tai bus pagrindinis siužeto vingius
lemsiantis parametras. Reitingas įtakos, kaip NPC veikėjai, tiek draugiški, tiek
priešiški, reaguos į jus. Jis taip pat nulems jūsų NPC partnerio palankumas jums
arba jūsų gyvybių skaičių. Pačioje „Far Cry 2" žaidimo pradžioje pagrindinis
veikėjas užsikrės maliarija. Tad norint susilpninti ligos efektus ir ištyrinėti
kuo didesnę pasaulio dalį, turėsite patikti vietiniam civiliui gydytojui, kurie
paprasčiausiai padidins jūsų gyvybių skaičių. Tačiau jeigu jūs staiga pradėsite
daryti daug blogų dalykų ir jūsų prastos reputacijos reitingas nepaprastai
išaugs, paprasti civiliai ims atsisakinėti bendrauti su jumis, kas užkirs jums
kelią naudotis medicinos laimėjimais ir jūsų gyvybių skaičius gerokai sumažės.
Tokiu atveju jums reikės pradėti daugiau pasikliauti savo prasta reputacija (ir
aišku ginklais), kad išgyventumėte. Na, o pagrindinė „Ubisoft" užduotis
žaidime, kuriame beveik neįmanoma nuspėti kaip elgsis paprastas žaidėjas, yra
išlaikyti jo tęstinumą. Pirmiausia kūrėjų užduotis yra pagauti žaidėjo dėmesį ir
įtraukti jį į paslaptingą istoriją, kurią kurtų pats žaidėjas, tačiau jį vistiek
nematomai lydėtų kūrėjų sukurti rėmai. Būtent šie rėmai ir yar sunkiausias
dalykas, kadangi jie privalo žaidime atrodyti taip, kad išvydę kokį nors įvykį
jūs nesuprastumėte, kad jis įvyktų bet kuriuo atveju. „Ubisoft" šioje vietoje
turi kiek kitokią išeitį: daugybę skirtingų įvykių žaidime, kurie būtų
pristatomi žaidėjui atsitiktinumo principu. Jų turėtų būti pakankamai, kad vieną
kartą baigę žaidimą, dar tikrai nebūtumę patyrę jų visų. Pažvelgę į istoriją
ir jos vaidmenį būsimąjame žaidime, kas buvo itin akcentuojama ir demonstruojama
GDC metu, galime šiek tiek priminti ir jau anksčiau žinomus faktus. Kaip jau
turbūt supratote (ar pamatėte iš nuotraukų) šįkart „Far Cry" veiksmas persikelia
iš egzotiškos ir augmeningos salos, į skurdžią Afrikos savanų teritoriją,
dykumą, nykius pasienio miestelius ir netgi galėsime šiek tiek prisiminti
džiungles. Daug gerų žodžių galima pasakyti ir apie žaidimo aplinkas, kurios
žada užburti savo vaizdus visus egzotikos megejus, o svarbiausia visos jos bus
kuo puikiausiai sunaikinamos, netgi galėsite padegti žolę, kuriai išdegus jau
nebebus nieko.